___ غرائب :
كشفت حسناء الديباوي، والتي نشرت قصة فتاة يخطط خطيبها لتركها للزواج من فتاة أخرى، على صفحة التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، تفاصيل جديدة بشأن ادعاء فتاة تُدعى "آية" أنها بطلة القصة الحقيقية، ونشرها لحساب لشخص يدعى محمد عزب، ادعت أنه خطيبها المعني بالفضيحة، لتنهال عليه الانتقادات من المتابعين.
واعتذرت "حسناء" بعد تواصلها مع صاحب الحساب، الذي وافتها به الفتاة المدعية، عما بدر منها من نشر حسابه، ظنًا منها أنه "محمد" المقصود، بعد اكتشافها أنه لم يكن الشخص الذي رأته في سيارة "الميكروباص".
وقالت "الديباوي": "توضيح بخصوص آية وخطيبها، أنا باعتذر إني اتسرعت ونشرت إننا لقينا آية عشان البنت اللي قالت إنها آية المقصودة بالبوست طلعت كدابة عشان خطيبها اللي الأكاونت بتاعه في السكرين شوت كلمني ولقيته مش هو الشخص اللي كان راكب معايا في الميكروباص. معرفش إيه السبب اللي خلاها تعمل كده بس أنا حبيت أخلي مسؤوليتي عشان أنا اللي نشرت الموضوع إمبارح معرفش ده تصفية خلافات شخصية بينهم وعايزة تنتقم منه وتفضحه ولا تاخد شهرة ولا إيه. ياريت كل واحد عمل شير ولايك لبوست إمبارح يعمل للبوست ده كمان عشان الولد اتفضح من غير ذنب.. ودي آخر حاجة هقولها في الموضوع ده".

0 التعليقات:

Post a Comment